۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
جشنواره فرشتگان ریّان برگزار شد

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد از برگزاری تور گردشگری اماکن متبرکه، بازدید از امامزاده‌هایی شهر یزد و جشن‌های شاد برای روزه اولی‌ها شهر یزد خبر داد.

علیرضا ثواچه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان جشنواره فرشتگان ریّان ویژه دانش‌آموزان دختر روزه اولی و به منظور بازدید از اماکن متبرکه شهر و امامزادگان شهر یزد برگزار شد.

وی با بیان اینکه جشنواره فرشتگان ریّان ویژه روزه اولی دختران است، افزود: در این برنامه مادران دانش‌آموزان نیز به همراه فرزندانشان در تور گردشگری حضور داشتند و دانش‌آموزان در یک مسیر از کنار امامزاده سهل‌ابن‌علی، امامزاده شاهزاده فاضل، امامزاده سید فتح الله، امامزاده سید گلسرخ، امامزاده جعفر (ع) عبور کردند و توضیحاتی جهت آشنایی به این بزرگان را دریافت کردند.

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: بچه‌ها در محل امامزاده سید گلسرخ از ماشین پیاده شدند و در این محل بازی و استراحت داشتند، سپس با حضور در امامزاده جعفر، توسط راهنما با این شخصیت معنوی نیز آشنا شده، در نماز جماعت حرم و افطار شرکت نموده و سپس راهی سالن جشن می‌شدند.

ثواچه اضافه کرد: در قالب این جشن احکام شرعی، سرود روزه اولی‌ها و دکلمه‌خوانی اجرا و در پایان بسته فرهنگی شامل مهر، تسبیح و کتاب داستان به دانش‌آموزان هدیه داده شده است.

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تصریح کرد: جشنواره روزه اولی‌ها ریّان به مدت پنج روز از ۲۴ الی ۲۸ اسفند هر روز از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۰ برگزار شد.

به گزارش ایمنا، این برنامه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان حمل و نقل شهرداری یزد و تولیت آستان مقدس امامزاده جعفر برگزار شد.

کد خبر 737205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.