مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند _ در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر با تشکر از هنرمندان و اصحاب رسانه، اظهار کرد: رسانه و هنر سکولار در جامعه نداریم.

وی منظور از کلمه سکولار را بی‌تفاوتی عنوان کرد و ادامه داد: بخشی از اعتقادات ما سیاست ما است، بنابراین باید با قلم خود سیاست و اعتقادات خود را به رخ دشمنان بکشیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه جامعه هنر را جامعه زیبا توصیف کرد و افزود: گفتن و نوشتن هنر است و کار هرکسی نیست.

وی کرمانشاه را استانی هنر خیز و هنرپرور توصیف کرد و افزود: تاریخ عبرت است و این عبرت با قلم ثبت می‌شود.

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنانش، اظهار کرد: اگر فرهنگ و اعتقاد ایستادن در ملتی ایجاد شود، آن ملت شکست‌ناپذیر خواهد بود. این فرهنگ در ایران اسلامی نهادینه شده است.

وی به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در طول ۴۴ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی اشاره و با یادآوری حضور و مشارکت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، بیان کرد: علاوه بر تهدید دشمنان و رسانه‌های معاند، ملت نشان دادند که پای اعتقادات خود هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، تصریح کرد: مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند.

کد خبر 737150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.