ارتقای سطح معدل دانش‌آموزان دغدغه مدیریت جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تاثیر معدل در کنکور، گفت: ارتقاء معدل دانش‌آموزان به رفع دغدغه خانواده‌ها کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد محمد جمالی آرند عصر امروز _یکشنبه، بیست‌وهفتم اسفند_ در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه آموزش و پرورش در تیررس همه آحاد جامعه قرار دارد، اظهار کرد: با یک آموزش و پرورش خوب می‌توان آینده دینی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور را ساخت.

وی با بیان اینکه شرایط آموزش و پرورش نسبت به گذشته تغییر کرده و نیازمند حمایت است، افزود: از همه به‌ویژه نماینده ولی فقیه انتظار داریم که در این راه ما را کمک کنند تا با یاری خانواده‌ها و همچنین همکاری فرهنگیان بتوانیم به تربیت فرزندان استان کمک کنیم.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اگر آموزش و پرورش توانمند شود آسیب‌های اجتماعی در سطح استان کاهش پیدا می‌کند کند و دادگاه‌های ما خلوت‌تر از گذشته و کمتر با افراد بزهکار در زندان‌ها مواجه می‌شویم.

وی تصریح کرد: امیدواریم آموزش و پرورش را در مسیری قرار دهیم که از شایستگان استفاده کنیم و افرادی که در گوشه و کنار هستند و کمتر مورد استفاده قرار گرفته‌اند مورد استفاده قرار گیرند و کمتر گرفتار مسائل سیاسی و شبه سیاسی شویم و سرنوشت آموزش و پرورش را به دست افراد دارای اهلیت و شایسته بسپاریم.

جمالی‌آرند با بیان اینکه مسیر سختی در پیش داریم، خاطرنشان کرد: اگر قرار است تغییر و تحولی ایجاد شود نیاز به پرداخت هزینه داریم، آموزش و پرورش هم باید با برنامه و روش علمی اداره شود.

وی افزود: باید شاخص‌های استان را تغییر دهیم که نیاز به کار علمی و جهادی است.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۶۰ درصد کنکور بستگی به معدل دانش آموزان دارد اگر معدل‌ها را بالا بیاوریم در کنکور موفق خواهیم شد و خانواده‌ها کمتر دغدغه خواهند داشت.

کد خبر 737111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.