ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان را سال آینده دنبال خواهیم کرد

استاندار کردستان گفت: سال آینده، رونق و تکمیل پروژه‌های عمرانی، تمرکز بر حوزه اقتصادی و ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، بعدازظهر _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: سال پر رویدادی را به ویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی امسال در استان شاهد بودیم که در سطح ملی و جهانی بازتاب‌های خوبی را در پی داشت.

وی افزود: کار کردن مجدانه، همراهی با مردم و شناخت درست مسائل به قصد حل آنها را دنبال خواهیم کرد، چون معتقدیم این مسیر درستی است.

استاندار کردستان به برگزاری پرشور برنامه‌های هفته وحدت و استقبال از رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: امیدواریم که سال آینده نیز شاهد چهارمین سفر استانی رئیس جمهور به کردستان باشیم.

زارعی‌کوشا به برگزاری انتخابات در سال جاری نیز گریزی زد و ادامه داد: از شش نفر نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی این دوره، پنج نفر آنها سابقه نمایندگی در دوره‌های گذشته را دارند که از این جهت نمایندگان با تجربه‌ای را ما در استان شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سال آینده، رونق و تکمیل پروژه‌های عمرانی، تمرکز بر حوزه اقتصادی و اشتغال فارغ التحصیلان را دنبال خواهیم کرد.

زمان برگزاری جلسات ادارات با اوقات نماز برخورد نکند

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در ادامه این جلسه مسئولیت پذیری مدیران و کارمندان ادارات و تکریم ارباب رجوع را خواستار شد و گفت: داشتن سعه صدر در برخورد با مردم و اهل عمل بودن و نه فقط شعار دادن را باید مدیران و مسئولان سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی همچنین از مدیران استان خواست که جلسات خود را کوتاه کنند تا به وقت نماز برخورد نکند و حتماً زمانی را به انجام فرایض دینی اختصاص دهند.

کد خبر 737087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.