ساماندهی دفع آب‌های سطحی روگذر بزرگراه امام خمینی (ره)

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات ساماندهی دفع آب‌های سطحی روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) به طول ۳ هزار متر کانیو و هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

علی باقری با اشاره به اولویت قرار گرفتن عملیات اجرایی ساماندهی دفع آب‌های سطحی روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) اظهار کرد: طبق درخواست‌های شهروندان مبنی بر پرتاب آب‌های سطحی هنگام بارش باران بر روی خودروها و عابرانی که از طبقه زیرین عبور می‌کند که موجب نارضایتی آن‌ها شده است، طرح اجرای کانیو و ساماندهی دفع آب‌های سطحی حدود سه کیلومتر از روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی افزود: بزرگراه دو طبقه امام خمینی (ره) از بزرگراه‌های پیشرفته و از نخستین بزرگراه‌های دو طبقه کشور محسوب می‌شود که طول آن حدود ۵ کیلومتر است، این بزرگراه محل اتصال رینگ سوم یا حلقه سوم ترافیک شهر اصفهان به رینگ چهارم است که این رینگ در دست اجرا است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این بزرگراه از محدوده منطقه ۸ عبور می‌کند و از معابر مهم و استراتژیکی این منطقه محسوب می‌شود و سالانه شاهد ساماندهی و تغییراتی در این معبر مهم خواهیم بود.

 ساماندهی دفع آب‌های سطحی روگذر بزرگراه امام خمینی (ره)

باقری ادامه داد: عملیات اجرای کانیو بتنی ضلع شرقی روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) حدفاصل شروع رمپ مقابل بوستان قلمستان شروع شده است و کمی بالاتر از خروجی خیابان بهارستان ادامه پیدا می‌کند که ۱۷۵۰ متر طول آن ساماندهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای عملیات ساماندهی شامل تخریب وضعیت موجود، تسطیح و شیب‌بندی هدایت آب به سمت خروجی ناودان‌ها و پس از عایق‌بندی عملیات لایه بتنی کانیو تکمیل می‌شود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه ۱۰ میلیارد ریالی اجرای کانیو روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) گفت: مسیر روگذر نیاز به ساماندهی دارد که ۱۷۵۰ متر آن انجام شده است و مابقی عملیات بعد از تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 737069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.