توزیع ۴۶ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۶ تبریز

شهردار منطقه شش تبریز گفت: شهرداری این منطقه با توزیع ۴۶ هزار تن آسفالت طی یک سال اخیر، رکورد جدیدی در میزان توزیع آسفالت در سطح منطقه به ثبت رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری ظهر امروز _یکشنبه بیست و هفتم اسفند_ اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان به ویژه در کلان‌شهری همچون تبریز با کوچه و پس کوچه‌های فراوان و جاده‌های ترانزیتی، بهره‌مندی از آسفالت مناسب برای تردد و برخورداری از پوشش آسفالت با کیفیت در معابر فرعی و اصلی است.

وی افزود: طی دو سال اخیر به ویژه سال جاری، مردم در اکثر معابر اصلی و فرعی تبریز، شاهد آسفالت ریزی های جدید و پرحجم هستند.

شهردار منطقه شش تبریز خاطرنشان کرد: تلاش ملموس برای ارتقای کیفیت آسفالت معابر به یکی از نقاط برجسته عملکرد مدیریت شهری فعلی در نظر مردم تبدیل شده است.

جان‌فشان نوبری تصریح کرد: شهرداری منطقه شش تبریز، بهبود کیفیت آسفالت در این منطقه را به عنوان یکی از مؤلفه‌های رضایت شهروندی قلمداد می‌کند. تلاش مدیریت شهری کنونی بر این بوده آن چیزی که در دوره‌های قبلی مدیریت شهری مغفول مانده یا شرایط اجرا نداشته است را بتواند جبران کند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴۶ هزار تن در معابر اصلی و فرعی پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز توسط کارگاه امانی و همچنین معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه شش تبریز توزیع شده است.

شهردار منطقه شش تبریز با بیان اینکه رکورد جدید در توزیع آسفالت در سطح منطقه ثبت شده است، خاطرنشان کرد: این میزان از آسفالت در معابر اصلی و کوچه پس کوچه‌های سطح منطقه از جمله شنب غازان، شهرک امام خمینی (ره)، خیابان ۲۴ متری صنعتگران، آناخاتون، دیزل آباد و جاده سنتو توزیع شده است.

جان‌فشان نوبری ادامه داد: توزیع آسفالت در کوچه‌ها و معابر درجه دو و سه سطح منطقه طی سال جاری انجام شده است تا بدین واسطه بعضی معابر که سالیان سال رنگ آسفالت را ندیده بود نیز شاهد آسفالت تازه باشد.

کد خبر 737065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.