سرمایه حاصل از فروش برج‌های دوقلو شهرکرد صرف پروژه‌های نیمه‌تمام می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: برج‌های دوقلو با قیمت پایه ۹۷۵ میلیارد تومان در مزایده عمومی قرار گرفتند تا سرمایه حاصل از آن صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شود.

محمد حسین واحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به جزئیات برج‌های دوقلو اظهار کرد: تکمیل این برج‌ها با استفاده از رویکرد بهره‌برداری تجاری بسیار مشکل بود به دلیل آن‌که هم باعث ایجاد مشکلات ترافیکی در سطح شهر می‌شد و هم از سوی دیگر هزینه‌های سنگینی را به شهرداری تحمیل می‌کرد، بنابراین بعد از چندین ماه تلاش بی‌وقفه و مشاوره با افراد متخصص، تغییر کاربری برج‌های دوقلو از تجاری به مسکونی انجام شد.

وی با بیان این که تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های مهم شهرداری شهرکرد است، تصریح کرد: فرایندهای قانونی لازم برای تغییر کاربری و فروش برج‌های دوقلو انجام شد و تلاش بر این است که با پول دریافتی از آن، پروژه‌های شاخص شهری مانند آزادسازی کمربندی یا تقاطع غیر هم‌سطح تکمیل شود و بخش عمده‌ای از این سرمایه را صرف ضعف‌های موجود در شهر شود.

واحدیان ادامه داد: این سرمایه‌گذاری در بلندمدت برای سنوات آتی، جبران رسوب پولی است که در طولانی مدت برای برج‌های دوقلو قرار داده شده بود.

وی خاطرنشان کرد: افراد زیادی از داخل و خارج استان آمادگی خود را اعلام کردند و اطلاعات دقیق‌تری را دریافت کردند اما در مرحله اول فروش کسی به طور قطعی برای خرید آن اقدام نکرد؛ البته در مراحل آتی این موضوع به طور کامل مشخص شده و برج‌ها به فروش خواهند رسید.

کد خبر 737064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.