عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ اسفند

در این بسته خبری از ۶۰۰ تاکسی فرسوده در ارومیه نیاز به نوسازی دارد تا تخریب باغ‌های شیراز خط قرمز است و سرویس‌دهی ویژه تحویل سال در مشهد با ۴۰۰ دستگاه اتوبوس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تخریب باغ‌های شیراز خط قرمز است

ابراهیم کمالی، نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شهرداری تمام تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب با هدف حفظ باغ‌های باارزش قصردشت کرده است، گفت: تخریب این باغ‌ها خط قرمز شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ اسفند

نرم افزار «خرم‌آباد من» برای گردشگران نوروزی لرستان فعال شد

هانیه نصیری، سرپرست سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری (فاوا) خرم آباد گفت: نرم افزار «خرم‌آباد من» برای دسترسی آسان گردشگران به اطلاعات اماکن گردشگری و ستادهای اسکان نوروزی در دسترس افراد قرار گرفت.

خودروسازان داخلی به تعهد خود برای تولید اتوبوس برقی عمل نکردند

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: خودروسازان داخلی بر خلاف وعده‌هایی که دادند، نتوانستند تعداد اتوبوس‌های برقی مقرر شده را در زمان موعود تحویل شهرداری تهران بدهند.

عرض محور دروازه ری در طرح تفصیلی قم ۱۸ متر است

محمد حسین علی اکبری، مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اینکه شهرداری متولی تعیین عرض معابر نیست، گفت: در طرح تفصیلی شهر قم عرض محور دروازه ری ۱۸ متر عنوان شده است.

مهار آتش‌سوزی و آزادسازی افراد محبوس در یکی از مجتمع‌های مسکونی زنجان

مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: حریق رخ داده در یک مجتمع مسکونی در زنجان اطفا شد و افراد محبوس نیز آزادسازی شدند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ اسفند

نرخ کرایه تاکسی در اراک ۵۰ درصد افزایش یافت

محمدحسین ساده‌وند، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: نرخ کرایه تاکسی در این شهر برای سال جدید ۵۰ درصد افزایش یافت.

۱۵ تقاطع غیرهمسطح نیاز ارومیه برای رفع معضل ترافیک شهری است

توماج وحید افشار، سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای تکمیل رینگ شهری، کریدورها و رسیدن به حداقل‌ها، ۱۵ زیرگذر یا روگذر باید در این شهر احداث شود.

سرویس‌دهی ویژه تحویل سال در مشهد با ۴۰۰ دستگاه اتوبوس

محسن شریعتی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، از سرویس‌دهی ویژه تحویل سال با ۴۰۰ دستگاه اتوبوس خبر داد.

بودجه ۱۱ هزار میلیارد ریالی شهرداری گنبدکاووس تصویب شد

یحیی عباسی، رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: بودجه ۱۱ هزار میلیارد ریالی سال ۱۴۰۳ این شهر با نظر موافق اعضای شورا به تصویب رسید که قرار است ۵۵ درصد آن در بخش عمرانی و ۴۵ درصد دیگر در بخش جاری هزینه شود.

۶۰۰ تاکسی فرسوده در ارومیه نیاز به نوسازی دارد

حجت الاسلام محمد خلیل‌پور، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نوسازی ناوگان شهری یکی از اولویت‌های سال بعد مدیریت شهری است تا در قالب آن ۶۰۰ تاکسی پیکان فرسوده این شهر نیز نوسازی شوند.

کد خبر 737038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.