اجرای چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی مدارس همدان

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید و احداث چمن مصنوعی برای فضاهای ورزشی مدارس هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، شهرام بخشی امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اعتبار به منظور ضرورت استمرار طرح شهید سلیمانی در راستای ایجاد فضاهای ورزشی در مدارس و با هدف تلفیق مشارکت آموزش و پرورش با دیگر دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها در توسعه فضای ورزشی به جهت خدمت به نظام تعلیم و تربیت و اجرا در هشت آموزشگاه استان همدان تخصیص یافته است.

وی افزود: امید است با اجرای طرح ملی شهید سردار سلیمانی که در راستای برنامه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انجام می‌شود، توجه به ساحت زیستی و بدنی را که از ساحت‌های شش‌گانه این سند است، محقق کنیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: مدارس و آموزشگاه‌هایی که توانایی انجام مراحل مقدماتی و زیرسازی چمن مصنوعی را دارند، پس از بازدید و اقدامات کارشناسی در اولویت اختصاص چمن مصنوعی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 737029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.