راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی ۲ اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از افتتاح پایگاه اورژانس شهرک صنعتی ۲ اردبیل با مشارکت یکی از واحدهای تولیدی به عنوان خیّر سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس شهرک صنعتی ۲ اردبیل که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: این پایگاه با اختصاص زمین رایگان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و با مشارکت و همکاری واحد تولیدی به عنوان خیّر سلامت احداث شده است که جا دارد از تلاش‌های این واحد تولیدی، همچنین مدیریت اورژانس و حوادث استان به عنوان بهره‌بردار، تشکر و قدردانی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با راه‌اندازی از این مرکز اورژانس, سرعت امدادرسانی و ارائه خدمات اولیه پزشکی به مصدومان احتمالی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل ۲ که به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل شناخته شده است و بیش از هشت هزار نفر در آن مشغول به کار هستند، افزایش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: این پایگاه علاوه بر امدادرسانی در شهرک صنعتی اردبیل ۲، جاده اردبیل-نمین را که فاقد پایگاه اورژانس جاده‌ای است، تحت پوشش قرار خواهد داد که این موضوع نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گستره شهرک‌های صنعتی و همچنین ضرورت احداث مراکز اورژانس در مجاورت جاده‌های بین شهری، فضای شهرک‌ها می‌تواند بستر بسیار مناسبی را برای ارائه خدمات امدادی و پزشکی جهت پوشش حوادث شهرک‌های صنعتی و جاده‌های اصلی استان فراهم سازد که شرکت شهرک‌های صنعتی این آمادگی را دارد با تخصیص زمین رایگان، نسبت به راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس در جوار شهرک‌های صنعتی کمک کند.

کد خبر 737001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.