آمادگی ۲۲۰۸ کلاس درس برای پذیرش میهمانان نوروزی در استان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح ستاد اسکان فرهنگیان استان از آمادگی دو هزار و ۲۵۵ کلاس درس برای پذیرش میهمانان نوروزی در ۲۵۵ مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی با اشاره به راه‌اندازی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان، اظهار کرد: ۱۵ پایگاه در ۱۵ شهرستان استان به منظور تسهیل اسکان مسافران در ایام نوروز در سطح استان کرمان دایر است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۵ مدرسه و ۲۳۰۸ کلاس درس در سطح استان کرمان نظر گرفته شده است، گفت: ۸۵۷ کلاس از نوع «الف» و ۱۳۶۵ کلاس عادی داریم که از این تعداد ۸۶ کلاس ویژه شامل تخت، قالی، یخچال و تلویزیون است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه پایگاه‌های ستاد نوروزی در شهرستان‌های انار، بردسیر، جیرفت، راور، سیرجان، شهربابک، شهداد، کهنوج، راین، ریگان، ماهان، بم، رفسنجان و نواحی یک و دو کرمان دایر است، تصریح کرد: ۶۵۰ نفر از همکاران در سطح استان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه اسکان نوروزی آموزش و پرورش شامل همه خانوارها است و مختص فرهنگیان نیست، از آمادگی ۲۵ مرکز رفاهی برای پذیرش مسافران نوروزی در سطح استان خبر داد و افزود: نوروز سال گذشته در ستاد اسکان نوروزی استان کرمان ۸۹ هزار و ۱۳۰ نفر را در قالب ۲۱ هزار و ۱۷ خانوار پذیرش کردیم.

رضایی با اشاره به اینکه تعدادی از مدارس ما به عنوان پایگاه مطالعاتی هستند که این مدارس از ستادهای اسکان ما مجزا شده است، افزود: در این پایگاه‌ها برای رفع اشکال دانش‌آموزان هم طرحی در نظر گرفته شده است و همکاران ما به صورت شیفتی در این پایگاه‌ها حاضر می‌شوند و رفع اشکال دانش‌آموزان را انجام می‌دهند.

کد خبر 736983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.