ضرورت مناسب‌سازی محیط اشتغال معلولان

استاندار بوشهر گفت: مناسب‌سازی محیط اشتغال معلولان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد محمدی‌زاده امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در نشست هماهنگی مناسب‌سازی محیط معلولان با تاکید بر لزوم همکاری ادارات دولتی برای مناسب‌سازی محیط برای استفاده معلولان اظهار کرد: بانک‌ها، ادارات و دستگاه‌های دولتی به‌ویژه شهرداری‌ها باید نسبت به مناسب‌سازی محیط برای استفاده معلولان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: بررسی دقیق و جامعی باید انجام شود و هر بانک یا اداره یا شهرداری که کم‌کاری کرده است مشخص و با سازوکار لازم، ملزم به اجرا شود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: باید ضرب‌الاجلی برای ادارات و نهادها در مناسب‌سازی محیط معلولان تعیین شود و پس از زمان اعلام شده، هر دستگاهی که کم‌کاری کرده است به عنوان ترک فعل به نهاد قضائی معرفی شود.

محمدی‌زاده اضافه کرد: مجتمع‌های بزرگ تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها و ساختمان‌های پزشکان نیز باید در مناسب‌سازی محیط برای استفاده معلولان اهتمام ورزند و همه باید کمک کنیم تا فضای زندگی معلولان و سالمندان، بهتر و بانشاط‌تر شود.

وی اضافه کرد: خدمات بهتر و با کیفیت‌تری باید به معلولان و سالمندان ارائه شود و مسئولان موظف به رعایت دستورالعمل‌ها در برابر این قشر هستند.

کد خبر 736970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.