آماده‌باش یگان حفاظت اراضی ملی سیستان و بلوچستان در تعطیلات نوروز

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آماده‌باش کامل نیروهای یگان حفاظت اراضی استان در تعطیلات نوروزی به منظور پیشگیری و رفع تصرفات احتمالی در اراضی دولتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، حسینعلی کریمی اظهار کرد: با توجه به اینکه تعطیلات عید نوروز فرصت مناسبی برای سودجویان و زمین‌خواران نسبت به تعرض و تصرف در اراضی ملی و دولتی و سوءاستفاده از بیت‌المال است، یگان حفاظت اراضی استان سیستان و بلوچستان هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به‌صورت شبانه‌روزی و مستمر با بهره‌گیری از تجربیات سنوات گذشته و در راستای مأموریت سازمانی و ذاتی خود، تمام توان و ظرفیت موجود را در این راستا به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه مجموعه نیروهای یگان حفاظت اراضی ملی استان، آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده‌اند، گفت: این اداره‌کل با بهره‌گیری و استفاده از نیروهای انسانی هوشیار و آگاه و زبده هیچ‌گونه اغماضی در موضوع زمین‌خواری برای افراد سودجو قائل نیست.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مبحث حفاظت از عرصه‌های دولتی تعطیلی ندارد و در طول سال به‌ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود.

کریمی از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوری از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ یا تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اطلاع دهند.

کد خبر 736905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.