گشت مشترک تعزیرات حکومتی لرستان از نمایشگاه مواد غذایی

معاون تعزیرات حکومتی لرستان گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی در راستای کنترل و نظارت بر وضعیت بازار و پیشگیری از وقوع تخلف و حمایت از حقوق مصرف‌کننده تشکیل شده است.

علی‌جعفر فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان در حاشیه گشت مشترک تعزیرات حکومتی لرستان از نمایشگاه مواد غذایی اظهار کرد: حضور میدانی در محل عرضه مستقیم کالا به مردم به دلیل بررسی وضعیت غرفه‌ها جهت رفاه حال مردم و بررسی عرضه کالاهای کیفی با قیمت مناسب صورت گرفت و ضرورت دارد مشکلات موجود آسیب‌شناسی و از تکرار آن جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه در این بازدید ایرادات کمی و کیفی موجود به مدیر نمایشگاه ارائه و بر عرضه نشدن کالاهای غیربهداشتی و غیراستاندارد تاکید شد، افزود: با تاکید بر استمرار و تشدید بازرسی و نظارت جهت رسیدگی فوری به تخلفات و رفاه حال همشهریان با استقرار شعبه ثابت در محل نمایشگاه با فوریت به تخلفات و شکایات مردمی رسیدگی می‌شود.

معاون تعزیرات حکومتی لرستان تصریح کرد: گشت مشترک با حضور، بازرسان دستگاه‌های ناظر اداره جهاد کشاورزی، استاندارد، صمت، بسیج اصناف، تشکیل شد و پرونده تخلفات برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

کد خبر 736877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.