سرقت ۳۰ میلیاردی ۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق که با دست‌برد به شش منزل در شهر اصفهان ۳۰ میلیارد ریال از اموال این منازل را به سرقت برده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی محلات شهر اصفهان، با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی، با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌های سرقت، در نهایت هویت دو سارق سابقه‌دار را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: سرانجام با انجام تحقیقات میدانی گسترده مخفی‌گاه هر دو متهم در یکی از محلات سطح شهر شناسایی و سارقان قبل از هرگونه اقدامی در یک عملیات هماهنگ و منسجم دستگیر شدند.

ترکیان خاطرنشان کرد: متهمان در سطح شهر اصفهان به شش منزل دستبرد زده بودند که در برآورد اولیه کارآگاهان مشخص شد این دو سارق نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال اموال مردم را به سرقت برده‌اند، در این خصوص تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

کد خبر 736835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.