خدمت به خانواده شهدا وظیفه و قدم برداشتن در راه شهدا رسالت است

شهردار همدان حضور در کانون خانواده شهدا را افتخار دانست و گفت: بسیار خوشحالیم که میزبان شهدا و خانواده شهدا هستیم و ما هم به نوبه خود با خدمتگزاری باید قدردان خون شهدا باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محمود مسگریان امروز _شنبه بیست و ششم اسفند_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهدا بر گردن ما حق دارند و نباید فراموش شوند، اظهار کرد: امسال ما شاهد یک حرکت غرور آفرین در شهر بودیم و آن هم برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان بود که شهر ما بو و عطر شهدا را گرفت.

وی افزود: ثمره خون شهدا، جمهوری اسلامی است که با بهایی گران به دست ما رسیده و چه خوب که مردم ما با شرکت گسترده در انتخابات اخیر سرفرازمان کردند و مقام معظم رهبری هم شرکت در انتخابات را جهاد دانستند و این مشارکت به نوعی جهاد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر با تاکید بر اهمیت و لزوم پیروی از راه امام، رهبری و شهدا ادامه داد: هر چه داریم از برکت خون شهدا است و شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان در برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان تمام توان خودشان را گذاشتند که اثرات و ثمرات خوبی بر جا گذاشت.

مسگریان ضمن تبریک روز شهردار و شهادت شهید مهدی باکری اضافه کرد: این روز را به سید مسعود حسینی شهردار همدان و همکارانشان تبریک می‌گوئیم و آرزومندیم ایشان در خدمتگزاری به مردم همدان موفق باشند.

در ادامه سید مسعود حسینی شهردار همدان حضور در کانون خانواده شهدا را افتخار دانست و اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که میزبان شهدا و خانواده شهدا هستیم و ما هم به نوبه خود با خدمتگزاری باید قدردان خون شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه امید است خون شهدا یاری‌گر ما در طی مسیر خدمتگزاری باشد، افزود: هر آنچه در شهر به ویژه در مباحث فرهنگی و مناسبتی رخ می‌دهد شهرداری به‌عنوان پشتیبان و کمک کننده حضور دارد.

شهردار همدان ادامه داد: همکاران ما در شهرداری در تمام حوزه‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی هستند و در تمام رویدادهای مهم ازجمله برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان و ایام اغتشاشات پای کار بودند.

حسینی با بیان اینکه برگزاری شب‌های شیدایی آورده خوبی برای شهر داشت، اضافه کرد: بسیاری از دوستان دلی در این برنامه‌ها حضور داشتند و دستاورد دفاع مقدس و انقلاب همین ترویج فرهنگ رزمندگی و شهادت بود که ما را در عرصه خدمتگزاری یاری کرده است.

کد خبر 736810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.