اقلام اساسی نوروز در خراسان شمالی تامین شده است

استاندار خراسان شمالی بر تامین کامل اقلام اساسی مورد نیاز مردم به صورت کامل تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های مربوط باید بهترین خدمات را به مسافران نوروزی ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ شنبه بیست و ششم اسفند_ در شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی و تمام دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی در ایام تعطیلات نوروز برای خدمات رسانی به مردم آمادگی کامل داشته باشند.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و زائران اندیشیده شده است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه برای تأمین اقلام مورد نیاز مردم در این ایام تمهیدات لازم انجام شده است و توزیع اقلام اساسی بدون هیچ کمبودی در حال انجام بوده، بر افزایش بازرسی‌ها و نظارت دقیق در بازار استان برای تأمین اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم تاکید کرد.

حسین نژاد عزم و اراده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را قابل تقدیر خواند و کسب رتبه پنجم در بین استان‌ها را افتخاری برای خراسان شمالی عنوان کرد.

وی افزود: اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان با قوت پیگیری می‌شود و تاکنون نیز بسیاری از این مصوبات اجرایی شده است.

استاندار خراسان شمالی با قدردانی از تمام مدیران و مسئولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و… که با وحدت و همدلی در مسیر حرکت رو به جلو و توسعه استان در یک شرایط خوب سهم به سزایی داشتند، گفت: در جذب صد درصدی اعتبارات برای سال آینده و مولد سازی مدیران دستگاه‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی استقرار ادارات در شهرستان‌های تازه تأسیس در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در المپیاد علمی ریاضی، ده درصد از مجموع راه یافتگان به مرحله دوم در سطح کشور، دانش آموزان مستعد خراسان شمالی هستند که موجب سربلندی جامعه تعلیم و تربیت و تدوام پیشرفت‌ها خراسان شمالی است.

حسین نژاد گفت: مدیران، کار بر مبنای قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند تا با کمترین تذکر در راستای رفع مشکلات و توسعه استان بر مدار قانون پیش برویم.

وی اقدامات و توفیقات حاصل شده در حوزه‌های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و زیرساختی و… در استان را به تفصیل تشریح کرد و گفت: در سال ۱۴۰۳ با اجرایی شدن و تکمیل بعضی از پروژه‌ها و قراردادهای بسته شده، توسعه زیرساخت‌های استان رقم بخورد.

کد خبر 736806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.