۲۷ پایگاه امدادی در استان بوشهر فعال است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۲۷ پایگاه امدادی ثابت و سیار در استان بوشهر فعال است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احسان ایزدپناه امروز- شنبه بیست و ششم اسفندماه- در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح نوروزی، اظهار کرد: طرح ملی نوروزی جمعیت هلال احمر استان بوشهر از ۲۴ اسفند آغاز شده است و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۷ پایگاه امدادی ثابت و سیار در استان بوشهر گفت: ۱۰ پایگاه موقت و ۱۷ پایگاه ثابت در بخش‌های جاده‌ای و ساحلی فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر آشیانه بالگرد را یکی از معضلات برای استقرار بالگرد هلال احمر دانست و افزود برای ساخت آشیانه اقدامات لازم انجام شده و ۳ میلیارد تومان مصوب شده است.

ایزدپناه نبود با بیان اینکه ۴۰۰ خودرو امدادی جمعیت هلال وارد بوشهر شده است، گفت: تاکنون ۲۴۳ دستگاه خودرو هایلوکس امدادی از گمرک بندر بوشهر ترخیص شده است.

وی اعضای جمعیت هلال احمر استان بوشهر را ۴۶ هزار و ۳۵۱ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۱ هزار نفر در حوزه جوانان، ۲۴ هزار نفر در بخش داوطلبان و ۸۰۰ نفر هم عضو امدادگران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه تعداد عملیات سال جاری در ارائه خدمات و امدادرسانی ۶۵۴ عملیات است، افزود: ۳۸۹ مورد عملیات حضوری و ۹۷ مورد هم خدمات امدادی ساحلی به جامعه هدف ارائه شده است.

ایزدپناه با اشاره به نبود خدمات خیرین گفت: در سال جاری خیرین در ارائه خدمات درمانی به نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج ۶.۲ میلیارد تومان پرداخت کرده‌اند.

وی کمک ۲.۳ میلیارد تومانی جمعیت هلال احمر برای خدمات‌رسانی به بیماران نیازمند را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: در حوزه آموزش امسال ۳۶ هزار نفر در بیش از ۷۰۰ دوره تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

منبع: مهر

کد خبر 736767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.