ملوان یا خاتون، قهرمان کدام است؟

هفته شانزدهم و آخرین هفته لیگ برتر فوتبال بانوان فردا با برگزاری چهار دیدار در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان و سیرجان و یک بازی در روز دوشنبه در بندرانزلی دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته شانزدهم و آخرین هفته لیگ برتر فوتبال بانوان فردا _یکشنبه، بیست‌وهفتم اسفند_ با برگزاری چهار دیدار در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان و سیرجان و یک بازی در روز دوشنبه در بندرانزلی دنبال می‌شود. در حساس‌ترین دو تیم ملوان بندر انزلی و خاتون بم در روز دوشنبه از ساعت ۱۹ مقابل هم صف آرایی می‌کنند تا تکلیف قهرمان لیگ امسال مشخص شود. تیم شهرداری سیرجان سومی خود را در جدول قطعی کرده است و با نتیجه این هفته جایگاهش تغییری نمی‌کند. تیم سپاهان با ۲۷ امتیاز و تنها با یک امتیاز بیشتر در جایگاه جهارم و بالاتر از پالایش گاز ایلام ایستاده و در صورتی به تساوی یا باخت دست پیدا کند و تیم ایلامی ببرد جایگاه خود را از دست خواهد داد.

دو تیم خاتون بم و ملوان در حساس‌ترین بازی لیگ‌های آخری در قالب آخرین دیدار لیگ امسال در ورزشگاه سن سیروس مقابل هم قرار می‌گیرند تا تکلیف قهرمان لیگ برتر را در آخرین روزهای سال مشخص کنند. شاگردان جعفری مدافعان عنوان قهرمانی در خاتون بم با ۳۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین لیگ تلاش می‌کنند تا دهمین جام قهرمانی را بالای سر ببرند در سوی دیگر شاگردان ساناز سامی در تیم ملوان با ۳۷ امتیاز در رتبه دوم ایستاده‌اند و تلاش می‌کنند تا پس از ۱۳ سال دومین جام قهرمانی را به خانه ببرند.

این دیدار در ابتدا قرار بود همچون دیگر دیدارهای هفته آخر روز یکشنبه برگزار شوند اما به علت اینکه شاگردان مهدی تارتار در تیم فوتبال آقایان ملوان روز یکشنبه در ورزشگاه سن‌سیروس از نفت آبادان میزبانی می‌کنند و با توجه به اینکه زمان دیدار دو تیم آقایان و بانوان با یک دیگر تداخل دارد، این دیدار با یک روز تعویق برگزار خواهد شد.

برنامه بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

یکشنبه ۲۷ اسفند

آوا تهران - پیکان

ایساتیس کران فارس - نماینده البرز

سپاهان - پالایش گاز ایلام

شهرداری سیرجان - کانی کردستان

دوشنبه ۲۸ اسفند

ملوان بندر انزلی - خاتون بم

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان

# تیم بازی برد مساوی باخت امتیاز
۱

خاتون بم

۱۵ ۱۱ ۴ ۰ ۳۷
۲

زنان ملوان

۱۵ ۱۲ ۱ ۲ ۳۷
۳

شهرداری سیرجان

۱۵ ۹ ۴ ۲ ۳۱
۴

زنان سپاهان

۱۵ ۷ ۶ ۲ ۲۷
۵

پالایش گاز ایلام

۱۵ ۷ ۵ ۳ ۲۶
۶

زنان پیکان

۱۵ ۵ ۲ ۸ ۱۷
۷

نماینده البرز

۱۵ ۳ ۲ ۱۰ ۱۱
۸

کانی کردستان

۱۵ ۲ ۳ ۱۰ ۹
۹

ایساتیس کران فارس

۱۵ ۲ ۲ ۱۱ ۸
۱۰

آوا تهران

۱۵ ۱ ۳ ۱۱ ۶

کد خبر 736761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.