برخورد قانونی شدید با صنوف متخلف کرمانشاه در ایام منتهی به عید نوروز

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه تعطیلی و پلمب واحدهای پرتخلف جزو اولویت‌های طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز است گفت: جرائم سنگین و برخوردها قاطع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قهرمان شاهی شنبه _ بیست و ششم اسفند _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی سه وظیفه اساسی در خصوص برخورد با تخلفات حوزه‌های کالا و خدمات (بازار)، قاچاق کالا و ارز و همچنین حوزه بهداشتی را عهده‌دار است.

وی با اشاره به ارسالی پرونده از ۱۹ سازمان و مرجع به تعزیرات حکومتی، افزود: پرونده‌های حوزه بازار و ارزاق مردم از سوی اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت به تعزیرات ارسال می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه میانگین رسیدگی به پرونده‌ها در حوزه کالا و خدمات را ۱۱ روز اعلام و خاطرنشان کرد: زمان صدور رأی برای پرونده ۱۱ روز است.

شاهی تعداد پرونده مورد رسیدگی در این حوزه را ۲۰ هزار پرونده با وصولی جرایم ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: جرایم سنگین و برخورد قاطع است، علاوه بر جزای نقدی بحث تعطیلی اصناف متخلف را نیز داریم.

وی با اشاره به طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز، تاکید کرد: به‌رغم اینکه تعزیرات وظیفه‌ای در حوزه نظارت ندارد، اما از ۱۵ اسفندماه تا ۲۱ فروردین‌ماه تیم‌های دو نفره تعزیرات با حضور رئیس شعبه تعزیر به همراهی بازرسان اتاق اصناف و سازمان صمت در دو نوبت صبح و عصر بر بازار نظارت دارند و تعطیلی و پلمب واحدهای پر تخلف هم جزو اولویت‌های این طرح است.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کرمانشاه از مردم درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از احتکار، تقلب، گران فروشی و کم‌فروشی به سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 736747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.