هیچ شکایتی در انتخابات مجلس قم صورت نگرفت

فرماندار قم با تقدیر از پشتیبانی شهرداری قم در برگزاری انتخابات گفت: در مؤلفه سلامت نیز یکی از معدود انتخاباتی در استان قم داشتیم که هیچ شکایتی در آن وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، عباس ذاکریان امروز _ شنبه بیست و ششم اسفند_ در جلسه‌ای که به مناسبت فرارسیدن روز شهردار در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی در انتخابات همکاری گسترده‌ای داشتند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری چهار مؤلفه برای انتخابات تعیین کردند، مطرح کرد: در استان قم در هر چهار مؤلفه توانستیم عملکرد موفقی را داشته باشیم.

فرماندار قم با بیان اینکه رقابت در انتخابات امسال استان قم پرشور بود، عنوان کرد: در مؤلفه سلامت نیز یکی از معدود انتخاباتی در استان قم داشتیم که هیچ شکایتی در آن وجود نداشت.

ذاکریان با اشاره به اینکه در افزایش میزان مشارکت استان قم رتبه نخست را کسب کرد، خاطرنشان کرد: در بحث امنیت نیز هیچ مشکل امنیتی را در انتخابات شاهد نبودیم.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین مرتبه پشتیبانی کامل انتخابات بر عهده شهرداری بود، تصریح کرد: حدود ۲۲ هزار غذا در سه وعده روز انتخابات توسط شهرداری تأمین شد.

فرماندار قم با اشاره به اینکه در کم‌ترین زمان نتایج انتخابات استان قم اعلام شد، یادآور شد: استان قم نخستین استان کشور بود که انتخابات در آن به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار شد.

کد خبر 736740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.