قاتل شهروند رودباری در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی رودبار گفت: با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل فراری ۲۷ ساله که در این شهرستان مرتکب قتل شده بود، کمتر از ۲۴ ساعت در یکی استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل پایگاه خبری پلیس گیلان، عیسی روشن‌قلب اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر درگیری چند نفر و قتل یکی از این افراد در شهرستان رودبار و اطلاع آن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و متواری شدن قاتل از محل ارتکاب جرم، مأموران پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات فنی و تحقیقات گسترده، محل اختفا متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شد و پس از اخذ نیابت قضائی، پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و متهم را کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل اعتراف و علت و انگیزه خود را از این اقدام اختلافات شخصی عنوان کرد، گفت: قاتل ۲۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

روشن‌قلب با بیان اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگوار و جبران‌ناپذیری به همراه دارد، خاطرنشان کرد: احترام به قانون معرف منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع شهروندان است.

کد خبر 736737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.