تعیین تکلیف خیابان کمکی امام خمینی(ره) تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: خیابان امام خمینی به‌عنوان ورودی اصلی شهر شمال اصفهان است و مشکلات متعددی دارد، اما خیابان کمکی آن تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گلوگاه‌های منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان اظهار کرد: آزادسازی گلوگاه‌ها همواره یکی از خواسته‌های مهم شهروندان بوده است، از این‌رو برای بازگشایی گلوگاه‌ها بر اساس شاخص‌ها اولویت‌بندی انجام و محلات هدف مشخص شده است.

وی افزود: حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آزادسازی گلوگاه‌های منطقه ۱۱ اختصاص داده شده است، زیرا معتقدیم بازگشایی گلوگاه‌ها در محله‌های اصفهان از موضوعات مهمی است که محرک توسعه خواهد بود و نقش بسزایی در رشد محله‌ها دارد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه لازمه موفقیت در مدیریت شهری در اولویت قرار دادن نظرات مردم است، خاطرنشان کرد: آزادسازی گلوگاه‌ها پس از آسفالت بیشترین درخواست شهروندان بوده است.

محمدحسینی با اشاره به وضعیت رمپ خیابان امام خمینی (ره) تصریح کرد: بیش از ۱۰ سال از افتتاح پل هوایی امام خمینی (ره) به‌واسطه جلوگیری از ترافیک گذشته است و در قسمت شرق آن دو خروجی رمپ پیش‌بینی شده بود.

وی با بیان اینکه پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان قرارداد بسته شده و به‌عنوان یک پروژه شاخص شهری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخش عمده آزادسازی انجام شده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است، ادامه داد: امیدوارم تا شش ماه نخست سال آینده این پروژه به پایان برسد، شهروندان هنگامی که از میدان استقلال خارج می‌شوند برای عزیمت به سمت مقصد مورد نظر، با گذر از پل امام خمینی (ره) مسیر راحت‌تری را خواهند داشت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خیابان امام خمینی (ره) به‌عنوان ورودی اصلی شهر شمال اصفهان است و مشکلات متعددی دارد، گفت: در سال‌های قبل خیابانی تحت عنوان کمکی امام خمینی (ره) طراحی شده بود که در حال حاضر با توجه به خیابان‌های متعددی که در مناطق همجوار ایجاد شده است، شهروندانی که پلاک‌های آن‌ها در این مسیر قرار دارد، دغدغه دارند که اتفاق خاصی رخ ندهد، از این‌رو احداث خیابان کمکی امام خمینی در دستور کار قرار گرفت و حداکثر تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

کد خبر 736725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.