آمادگی ۷۱ اکیپ نوروزی به منظور تامین برق مطمئن و پایدار در کردستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از آمادگی ۷۱ اکیپ در ایام تعطیلات نوروز به منظور تامین برق مطمئن و پایدار در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان اظهار کرد: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری در ایام نوروز برای رفاه حال هم استانی‌ها به ویژه در شرایط آب و هوایی نامناسب، اولویت اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان است.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان این شرکت در قالب ۷۱ اکیپ عملیاتی و اجرایی، ۱۴ مرکز اتفاقات شهری و ۳۳ مرکز خدمات روستایی استان به صورت بیست‌وچهار ساعته در ایام نوروز انجام وظیفه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه هرروز ۱۸۴ نفر در قالب گروه‌های عملیاتی و مسئول شیفت انجام وظیفه می‌کنند، خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز امسال ۱۶ مدیر کشیک ستادی نیز مسئولیت هماهنگی و انسجام بخشی فعالیت‌ها را جهت رفاه و آسایش حال هم استانی‌ها و مشترکان عهده‌دار هستند.

لهونیان با بیان اینکه شرایط جوی و کوهستانی بودن منطقه شرایط خدمت‌رسانی در استان کردستان را متفاوت با سایر مناطق غیرکوهستانی کرده است، گفت: در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شده است که با حضور شبانه‌روزی نیروی‌های بخش فنی و عملیات و اتفاقات، در صورت بروز هرگونه مشکل قطعی برق در اثر حوادث طبیعی و غیر طبیعی نسبت به رفع سریع آن اقدام شود.

وی از آماده‌باش بودن اکیپ‌های تعمیرات و سرویس روشنایی معابر در مدیریت شهرستان‌های تابع این شرکت نیز خبر داد و افزود: مرکز دیسپاچینگ و کنترل شبکه نیز به صورت شیفت کامل بیست‌وچهار ساعته، خاموشی را کنترل و رصد می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از همه مشترکان درخواست کرد که هرگونه حوادثی که منجر به قطع برق می‌شود و تأمین برق پایدار را مختل می‌کند، از طریق سامانه ۱۲۱ (واحد عملیات و اتفاقات) یا از طریق اپلکیشن «برق من» اطلاع دهند تا در اسرع وقت بررسی و نسبت به رفع خاموشی آن اقدام شود.

کد خبر 736686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.