باغ فدک به استقبال مسافران نوروزی می‌رود + فیلم

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه باغ فدک با توان ظرفیت خود به استقبال مسافران نوروزی می‌رود، گفت: اقدامات زیادی در حوزه‌های مختلفی در باغ فدک انجام شده است تا روزهای خوبی برای مسافران نوروزی رقم زنیم.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تمام ظرفیت این منطقه در باغ فدک بسیج شده است تا ایام خوبی برای مسافران نوروزی ایجاد کند، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، باغ فدک با توان ظرفیت خود به استقبال مسافران نوروزی می‌رود.

وی با اشاره به اقدامات متعدد عمرانی در باغ فدک افزود: پیاده‌روسازی و ایمن‌سازی محوطه اطراف دریاچه دوم باغ فدک، آسفالت معابر ورودی و خروجی، لکه‌گیری از خیابان‌ها و تکمیل سازه‌های خشتی باغ فدک از جمله اقدامات حوزه عمران در این مجموعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: ایمن‌سازی سکوهای نصب چادر و اصلاح و ترمیم آن‌ها نیز با هدف افزایش رضایت شهروندان در حوزه عمران پیگیری شده است.

سلطان‌آقایی گفت: اقدامات متعدد فرهنگی از جمله برنامه تحویل سال نو و جشن‌های شبانه، مراسم جزءخوانی قرآن کریم و ویژه‌برنامه شب‌های قدر نیز از جمله اقدامات حوزه فرهنگی اجتماعی در باغ فدک خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های میدانی بازی‌های بومی و محلی ادامه داد: برای نخستین‌بار در باغ فدک با همکاری کانون خادم یاری امام رضا (ع) موکب امام رضا (ع) حال و هوای مشهد مقدس را در باغ فدک به همراه خواهد آورد و هر شب از افطار تا ساعت ۲۲:۰۰ پذیرای مسافران خواهد بود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از سازه‌های خشتی در باغ فدک خاطرنشان کرد: دو سازه از این سازه‌های خشتی در اختیار حوزه فرهنگی قرار می‌گیرد و به ارائه بازی‌های فکری و رومیزی می‌پردازد.

سلطان آقایی گفت: در حوزه فضای سبز، گل‌کاری ویژه باغ و احیای فضای سبز مجموعه با جدیت پیگیری شده است.

وی افزود: در حوزه نگهداری و تعمیرات، نصب نیکمت‌های اطراف دریاچه و محل نصب چادرها، بهینه‌سازی سیستم‌های روشنایی، پیگیری و به‌روزرسانی سامانه صوتی باغ فدک، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و آب‌نماها، ایمن‌سازی وبگاه‌های بازی کودکان، نصب ایستگاه‌های شارژ تلفن همراه در نقاط مختلف از جمله مهم‌ترین اقدامات بوده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حوزه ترافیک نیز خط‌کشی و ایمن‌سازی معابر باغ فدک و نصب تابلوهای ترافیکی و هشداردهی برای روان‌سازی ترافیک در محورهای تردد اطراف باغ فدک در دستور کار است.

سلطان‌آقایی گفت: نصب المان‌های نوری در محور خیابان فرزانگان، رنگ‌آمیزی المان‌ها و نصب سازه‌های مختلف در محوطه باغ فدک از جمله اقدامات واحد زیباسازی بوده که در حال تکمیل است.

کد خبر 736679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.