پیشرفت ۵۵ درصدی عملیات منبع آب فضای سبز میدان ماه فرخی

مدیرمنطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث منبع تأمین آب فضای سبز ۵۰۰ متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ آب میدان ماه فرخی با اجرای دیواره ضلع جنوبی و هزینه‌ای بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال، ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دلایل احداث منبع آب میدان ماه فرخی اظهار کرد: با توجه به بحران کم‌آبی، تأمین آب فضای سبز اکثر مناطق شهری با کامیون‌های حمل آب انجام می‌شد، از این‌رو در طرح جامع آب‌رسانی شهری چهار منبع در این منطقه پیش‌بینی و طراحی شد.

وی افزود: عملیات منبع آب ۲۵۰۰ مترمکعبی چشمه کساره سال گذشته به پایان رسید و عملیات احداث سه منبع دیگر هر کدام به حجم ۵۰۰ متر مکعب واقع در میدان ماه فرخی، بوستان گل محمدی و بوستان بهشت در سال جاری در دست اجرا است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تاکید کرد: میدان ماه فرخی خانه اصفهان یکی از شاهراه‌های اصلی برای انتقال آب به سایر محلات و مناطق مجاور محسوب می‌شود، از این‌رو جانمایی و طراحی آن انجام شده و عملیات عمرانی آن با خاک‌برداری ۲۱۰۰ متر مکعب در دست اقدام است.

باقری با اشاره به هزینه ۷۵ میلیارد ریالی احداث منبع آب فضای سبز میدان ماه فرخی گفت: عملیات بتن‌ریزی فونداسیون و دیواره‌های آن با پیشرفت ۵۵ درصد در دست اقدام است و این عملیات طبق جدول زمان‌بندی تا خرداد سال آینده ادامه خواهد داشت.

کد خبر 736666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.