توزیع میوه شب عید ۱۴۰۳ در بازار کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به کیفیت مطلوب میوه تنظیم بازار عید ۱۴۰۳ گفت: عرضه ۲۰۰ تُن پرتقال و ۱۰۰ تُن سیب در ۸۸ مرکز عرضه در سطح استان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی چاله‌چاله شنبه _بیست‌وششم اسفند _ در جمع خبرنگاران با اشاره به تأمین میوه شب عید نیاز استان را ۱۲ هزار تُن میوه سیب و پرتقال (۶ هزار تُن سیب و ۶ هزار تُن پرتقال) اظهار کرد: چون بخشی از نیاز استان از طریق بخش خصوص، میادین، اتحادیه میوه و تره‌بار تهیه می‌شود، میزان میوه تنظیم بازار امسال ۲۰۰ تُن پرتقال و ۱۰۰ تُن سیب است.

وی با بیان اینکه نظارت در تأمین میوه شب عید در سطح کشور از طریق سازمان تعاون روستایی و وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود، افزود: میوه تنظیم بازار هم جزو اقلامی است که به صورت فاکتوری و بر اساس کیفیت باید در زمان عرضه به صورت عمده از طریق همکاران کنترل شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به کیفیت مطلوب میوه تنظیم بازاری عید ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: از بیست‌وپنجم اسفند عرضه آن در ۸۸ مرکز عرضه در سطح استان آغاز شده است.

چاله‌چاله تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل سازمان تعاون روستایی نماینده‌ای از استانداری، تعاون روستایی، تشکل پذیرنده تأمین میوه و جهاد کشاورزی از مشابه میوه خریداری شده در کف بازار کشف قیمت انجام داده و ۱۵ درصد زیر قیمت بازار نسبت به عرضه میوه تنظیم بازاری اقدام خواهد شد که با این اقدام صورت گرفته؛ قیمت مصوب سیب (قرمز و زرد) ۳۴ هزار تومان و پرتقال ۱۹ هزار تومان اعلام شده است.

کد خبر 736635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.