حمایت کمیته امداد استان تهران از ۶۰۰۰ یتیم و ۲۱ هزار فرزند محسنین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از حمایت این نهاد از ۶ هزار یتیم و ۲۱ هزار فرزند محسنین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد دهرویه امروز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه کمک‌های حامیان و خیران تأثیر بسزایی در خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت دارد، اظهار کرد: یکی از خیران تهرانی در آستانه سال نو مبلغ هشت میلیارد تومان برای ایتام و فرزندان محسنین سراسر کشور که دارای سرانه پرداختی پایین بودند، پرداخت کرد.

وی افزود: با همکاری مدیریت اکرام کمیته امداد دفتر مرکزی، ۸ هزار یتیم و فرزند محسنین با سرانه پایین شناسایی و برای هر نفر، یک میلیون تومان واریز شد و از تعداد فرزندان مذکور، ۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با اشاره به اینکه این خیر تهرانی کمک خود را به عنوان هدیه‌ای از طرف امام رضا (ع) به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد اهدا کرد، گفت: این خیر با حمایت از ۸ هزار یتیم و فرزند محسنین به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوست و اکنون ۶ هزار یتیم و ۲۱ هزار فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند.

کد خبر 736632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.