تعیین چهار نقطه برای اسکان مسافران در شهر گرگان

شهردار گرگان از تعیین چهار نقطه برای اسکان مسافران در شهر گرگان خبر داد و گفت: ضلع شمالی میدان بسیج، میدان ناهارخوران، شهربازی قدیم گرگان و سایت تله کابین جنب هتل باباطاهر از نقاطی است که برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلستان اظهار کرد: رنگ‌آمیزی جداول، بهسازی، تعمیر و مرمت آسفالت معابر از جمله اقدامات عمرانی شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از بهار در مرکز استان است.

وی ادامه داد: شهرداری گرگان برای مناسبت‌های پیش‌رو برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است که می‌توان به ساخت و نصب المان‌های مناسبتی اشاره کرد.

شهردار گرگان از شناسایی اسکان مسافران در ایام عید نوروز در چهار نقطه از شهر گرگان خبر داد و اذعان کرد: ضلع شمالی میدان بسیج، دور میدان ناهارخوران (محل قدیم هتل شهرداری)، محل شهربازی قدیم گرگان (نرسیده به میدان ناهارخوران) و سایت تله‌کابین (سایت جنب هتل باباطاهر) از نقاطی است که برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی از نصب المان‌ها و اجرای گل‌آرایی در بیش از ۴۰ نقطه شهر گرگان خبر داد و عنوان کرد: فرش گل مجتمع آفتاب، گذر گل در معبر پارک ملت، گل‌آرایی بافت تاریخی، جعبه‌های گل، طبقاتی بلوار هیرکان، گل‌آرایی و نصب المان در امامزاده عبدالله، المان گلدان در میدان شهرداری، المان باغچه شهرداری مرکز، دیوار گل کنار بانک ملی، المان‌های نوری بلوار جرجان آرک‌های گل خیابان شهید بهشتی، کندرو کمربندی (بنر حیوانات) و لوکیشن عکاسی در محراب ۱۹ (پارک کوچه مصلی) از محل‌هایی است که زیباسازی و نصب المان انجام شده است.

سیدالنگی عنوان کرد: در راستای تحقق گرگان شهر پاکیزه و با هدف ایجاد محیطی مناسب و بهداشتی برای تأمین رفاه حال روزه‌داران و شهروندان و هم چنین مسافران نوروزی، پاک‌سازی مساجد و اماکن مذهبی شهر گرگان انجام شد.

وی بیان کرد: علاوه بر این تنظیف و شستشوی محوطه و اطراف مساجد و اماکن مذهبی، جمع‌آوری نخاله‌ها و پسماند اطراف مساجد، آهک‌پاشی و لایروبی جداول مجاور مساجد، علف‌تراشی پیاده‌روهای نزدیک مساجد از کارهایی است که به صورت شبانه‌روزی در دست اقدام قرار دارد.

شهردار گرگان با اشاره به رنگ‌آمیزی بیش از ۷۲ هزار مترمربع از جداول و بلوارهای سطح شهر ادامه داد: خانه‌تکانی محلات ۱۰۹ گانه شهر هم در حال انجام است.

وی در خاتمه یادآور شد: شهر از ابتدای اسفند با شعار «گرگان، شهر پاکیزه» به استقبال بهار رفت و شهرداری اقدامات مختلفی را در سطح شهر به اجرا درآورد که این اقدامات در حوزه خدمات شهری و زیباسازی بوده است.

کد خبر 736631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.