یکی دیگر از مشکلات چندین ساله شهروندان اصفهانی رفع شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اصلاح هندسی کندروی خیابان آتشگاه با اقداماتی از جمله ساماندهی و اجرای مسیر دسترسی ایمن به ورودی محله و خروجی به سمت خیابان آتشگاه با مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع در حال اجرا است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که می‌تواند در اجرای طرح‌های ترافیکی و کاهش میزان تصادفات درون‌شهری نقش مهمی ایفا کند، اجرای طرح‌های مربوط به اصلاح هندسی معابر و میادین است.

وی افزود: عملیات اصلاح هندسی کندروی خیابان آتشگاه با اقداماتی از جمله ساماندهی و اجرای مسیر دسترسی ایمن به ورودی محله و خروجی به سمت خیابان آتشگاه، اجرای پارکینگ برای بهره‌برداری شهروندان و گردشگران منارجنبان، اجرای عملیات پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی در سمت کنار بدنه‌ها و احداث فضای سبز و اتصال مسیر پیاده‌روی منارجنبان به ایستگاه اتوبوس تندروی آتشگاه و گذرگاه عرضی عابران پیاده تا کوچه ۱۰۷ با مساحتی بالغ بر ۳ هزار متر مربع در حال اجرا است.

یکی دیگر از مشکلات چندین ساله شهروندان اصفهانی رفع شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با تاکید بر خدمت‌رسانی شایسته در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان تاکید کرد: اصلاح هندسی مورد نیاز در سطح منطقه مطابق با طرح‌های ابلاغی اداره حمل‌ونقل و ترافیک با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران، رفع خطر و استانداردسازی ورودی و خروجی محله‌ها اجرا خواهد شد.

قاضی‌عسگر گفت: طراحی و اصلاح هندسی صحیح تقاطع‌ها و معابر شهری، علاوه‌بر رفع گره‌های ترافیکی، دستیابی به اهدافی از جمله ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و تأمین رضایت شهروندان را نیز به دنبال دارد.

کد خبر 736595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد DE ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    3 1
    مشکلات ترمینال کاوه وجابجائی راانجام بدید
  • پناهی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    5 1
    با سلام به منظور کاهش ترافیک و رفع مشکلات خیابان قائمیه را از بن بست خارج کنید و به سه راهی خمینی شهر و درچه وصل کنید ..داداها
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    توروخدا ب داد خیابون بسیج هم برسید
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    سلام خداقوت خواهشمندیم به فضای سبز کنار منارجنبان رسیدگی بیشتری کنید وباتوجه باینکه درایام عیدنوروز تعداد زیادی از هموطنان برای دیدن بنای منارجنبان تشریف میآورند،وآبروی شهرمان هست. تشکر از زحمات
  • جواد IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    2 0
    هنوز محله شاکر تو خیابان بعثت بعد جمعه بازار فاضلاب نداره اگه مسلمانی بیا به فکر این مردم باش