نشست گروه‌های محور مقاومت یمن و فلسطین برای هماهنگی بیشتر

حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین به‌تازگی با جنبش انصارالله یمن به منظور هماهنگی بیشتر مواضع در مرحله آتی نشست مشترکی را در سطوح بالا برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شبکه المیادین لبنان بامداد امروز شنبه به نقل از منابعی گزارش داد که جنبش‌های حماس، جهاد اسلامی، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و جنبش انصارالله یمن طی چند روز گذشته نشستی برای هماهنگی در خصوص مرحله آتی داشته‌اند.

این نشست با هدف هماهنگی مواضع با انصارالله یمن برگزار شده و این جنبش یمنی در این نشست به گروه‌های فلسطینی تأکید کرده است که عملیات‌های پشتیبانی در دریای سرخ ادامه خواهد داشت و توانمندی‌های آن همچنان پابرجاست و حملات هوایی آمریکا و انگلیس در ایجاد تغییرات راه به جایی نبرده است.

بر اساس این گزارش، دیدار بین این جنبش‌ها با مشارکت شخصیت‌هایی از رهبران ارشد گروه‌های فلسطینی با انصارالله یمن صورت گرفته است. گروه‌های مقاومت فلسطین در این دیدار، از نقش محوری و مهم انصارالله تشکر کرده‌اند و بر تعمیق روابط تأکید داشته‌اند.

همچنین گروه‌های فلسطینی پیام سلام و درود به سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انقلاب و انصارالله یمن فرستادند که بارها بر محوریت مبارزه مردم فلسطین و پایبندی مردم یمن و انصارالله به آرمان فلسطین تأکید داشته است.

این نشست، در چارچوب تقویت گروه‌ها به منظور تکمیل نقش آن‌ها و آمادگی برای احتمالات گسترش تنش در ماه مبارک رمضان، همچنین آمادگی برای مرحله [دفاع از] رفح برگزار شده است.

گروه‌های فلسطینی در این دیدار، همچنین انصارالله را در جریان خطوط و شروط اصلی خود مبنی بر خروج ارتش متجاوز صهیونیست‌ها از اراضی غزه و بازگشت آوارگان به خانه‌هایشان و دستیابی به توافق تبادل اسرای شرافتمندانه گذاشتند.

کد خبر 736588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.