۴۵ اکیپ ستاد سیل در شهر اصفهان فعال است/ آب‌گرفتگی در بزرگراه‌ها نداشتیم

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به بارش‌ باران رحمت الهی صبح امروز (شنبه) ۴۵ اکیپ ستاد سیل در سطح مناطق پانزده‌گانه شهر فعال شد و با انجام اقدامات به‌موقع، تنها شاهد روان‌آب‌ها در حاشیه بزرگراه‌های شهر هستیم، اما آب‌گرفتگی نداریم.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طبق اعلام اداره هواشناسی هم‌زمان با آغاز بارش باران رحمت الهی از ساعت ۰۳:۳۰ صبح امروز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ در شهر اصفهان، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، تمام اکیپ‌های ستاد سیل به حالت آماده‌باش درآمدند و در سطح مناطق پانزده‌گانه مشغول رفع آب‌گرفتگی‌های سطح شهر بودند.

وی افزود: در هر منطقه شهرداری سه اکیپ و در مجموع ۴۵ اکیپ فعال است که بنا بر شرایط، قابلیت ارتقا تا پنج اکیپ نیز وجود دارد.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به بارش‌های خوب بامداد امروز ادامه داد: پیش‌بینی می‌شد با بارش‌های شب گذشته در بعضی مناطق با مشکل مواجه شویم، اما با توجه به اقدامات به‌موقع شاهد آب‌گرفتگی در سطح شهر نبودیم.

میرعسگری خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد روان‌آب‌ها در حاشیه بزرگراه‌های شهر هستیم، اما آب‌گرفتگی نداریم، امکان دارد در کوچه‌های فرعی آب‌گرفتگی سطحی رخ دهد که شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا پیگیری شود.

کد خبر 736550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.