تغییر پخت ۲۴ نانوایی همدان به گرده سنتی در ماه رمضان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: با توجه به اینکه نان گرده همدان از قدیم بین مردم تقاضای زیادی در همه ایام بالاخص ماه رمضان داشته، تعداد ۲۴ نانوایی لواشی همدان به گرده‌پزی تغییر پخت داده‌اند تا مردم بهتر بتوانند در ماه رمضان نان گرده برای افطاری تهیه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امروز _جمعه بیست و پنجم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلیه نانوایی‌هایی که نان گرده می‌پزند باید به دستگاه کارت‌خوان نانینو وصل باشند.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌ها بر اساس قیمت قبل است، افزود: قیمت نان در همدان در دو سال اخیر تغییری نداشته و در صورت گران‌فروشی و تخلف جریمه خواهند شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان ادامه داد: از ابتدای سال تا الان انتقال ۱۵ نانوایی در شهر همدان را با همکاری اداره غله، جهاد و اتحادیه پیگیری کردیم که چند مورد آنها به نتیجه رسیده است.

ربانی‌مهر اضافه کرد: در سال جاری اولویت حوزه نان، انتقال نانوایی به مناطق بالای شهر و فاقد نانوایی بوده و البته موضوع مهم راه‌اندازی نان کامل دو اولویت سال آینده است.

وی خاطرنشان کرد: هر چند کیفیت نان همدان نسبت به گذشته کاهش داشته اما در حال حاضر رتبه نان همدان جزو یکی از ده شهر اول کشور است و باید با حل مشکلات نانوایی‌ها و پیگیری بیشتر آن به ارتقای کیفیت نان کمک کرد.

کد خبر 736512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.