اختلافات خانوادگی منجر به قتل خانواده همسر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: داماد یک خانواده در کرمانشاه به دنبال اختلافات خانوادگی همسر، مادر همسر و برادر همسرش را به قتل رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری _جمعه بیست و پنجم اسفند _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شب گذشته پنجشنبه ۲۴ اسفندماه به دنبال وقوع تیراندازی منجر به قتل دریکی از محلات شهر کرمانشاه، تیمی از مأموران به‌سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد داماد یک خانواده در پی اختلافات خانوادگی به درب منزل خانواده همسرش مراجعه و با یک قبضه اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت خانواده همسرش می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: براثر این تیراندازی همسر، مادر همسر و برادر همسر فرد مهاجم جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به متواری شدن عامل قتل سه عضو این خانواده، از تلاش برای دستگیری این فرد خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان به‌صورت جدی در حال تلاش برای شناسایی مخفیگاه قاتل متواری هستند و نتایج تحقیقات تکمیلی و انگیزه فرد مهاجم برای رقم زدن این حادثه تلخ متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 736447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.