جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با پشتیبانی آمریکا انجام می‌شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به کمک‌های غذایی آمریکا از طریق ارسال هوایی گفت: این رفتار دوگانه و نفاق است چرا که وقتی صحبت از آتش بس می‌شود در شورای امنیت وتو می‌کند و این نشانه وحشی‌گری و فریب از سوی آمریکایی‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز _جمعه بیست‌وپنجم اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ارومیه با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه و مظلومیت مردم فلسطین اظهار کرد: این جنایات با پشتیبانی آمریکا و اذناب آمریکا رخ می‌دهد.

وی افزود: با خشم و غضب را در قلوب خود پرورش دهیم و نباید به سمت فراموشی این جنایات برویم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در برابر چشمان جهانیان کودکان در غزه پرپر شده و انسان‌ها تکه تکه می‌شوند و به غیر از ایران و یمن و چند کشور دیگر کسی این اعمال را محکوم نکرده و به مقابله نمی‌پردازند.

قریشی با اشاره به کمک‌های غذایی آمریکا از طریق ارسال هوایی تصریح کرد: این رفتار دوگانه و نفاق است چرا که وقتی صحبت از آتش بس می‌شود در شورای امنیت وتو می‌کند و این نشانه وحشی‌گری و فریب از سوی آمریکایی‌ها است.

وی شهروندان به پرهیز از روزه‌خواری در ملأعام دعوت کرد و ادامه داد: فردی اگر آشکارا معصیت کند خداوند وی را دچار عذاب می‌کند.

قریشی با اشاره به عدم رعایت حجاب و اینکه برخی معتقدند این موضوع موضوعی شخصی است، تصریح کرد: این مساله به هیچ وجه مساله شخصی نیست بلکه در اجتماع اثر می‌گذارد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فعالیت نانوایان در ایام ماه رمضان عنوان کرد: نانوایانی مانند نان روغنی و سنگک حرمت رمضان را نگه داشته و مسئولان نیز نباید غفلت کنند تا حرمت رمضان شکسته شود.

قریشی با اشاره به منتخبان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا افتتاح مجلس سیزدهم فرصت خوبی باقی است و باید تا آن موقع با استفاده از نظرات و تجارب نخبگان و کارشناسان مشکلات را شناسایی و مطالعه کنند تا وقتی به مجلس قدم گذاشتند جهادی اقدام کنند.

وی با اشاره به تورم مصنوعی و افزایش قیمت‌ها از سوی برخی اصناف در آستانه سال جدید گفت: باید انصاف و عدالت و خداوند از سوی اصناف مورد توجه قرار گرفته و مسئولان نیز بر این موضوع نظارت داشته باشند.

قریشی با تأکید بر رسیدگی به نیازمندان و فقرا از سوی مؤمنان در ایام ماه رمضان و نوروز گفت: رسیدگی به نیازمندان موجب رحمت الهی است و اگر از عهده‌مان برمیاید باید از دست فقرا بگیریم و احسان و انفاق نباید فراموش شود.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: بر اساس روایتی از امام صادق (ع) اگر فردی مخارج و سرپرستی خانواده‌ای را پذیرفته و از گرسنگی‌شان جلوگیری و البسه آنها را تأمین کند، محبوب‌تر از ۷۰ حج است.

قریشی تأکید کرد: در آستانه سال جدید سیل‌زدگان بلوچستان نباید فراموش شده و تا جایی که از دستمان برمی‌آید باید به هموطنان خود کمک کنیم.

کد خبر 736439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.