رفتار اختلاف‌انگیز نمایندگان مجلس به مردم آسیب می‌زند

امام جمعه قزوین گفت: رفتار اختلاف‌انگیز نمایندگان مردم به مملکت و مجلس لطمه وارد می‌کند و به مردم آسیب می‌زند و به همین جهت رهبر انقلاب سفارش اکید داشتند که به یکدیگر محبت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، بعدازظهر امروز _جمعه بیست‌وپنجم اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) اقامه شد، با بیان اینکه رهبر عزیز انقلاب خیلی به مجلس جدید سفارش کردند که مبادا رفتارتان رفتاری اختلاف‌انگیز باشد، اظهار کرد: رفتار اختلاف‌انگیز نمایندگان مردم به مملکت و مجلس لطمه وارد می‌کند و به مردم آسیب می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: به همین خاطر رهبر انقلاب سفارش اکید داشتند که نمایندگان مجلس به یکدیگر محبت داشته باشند و نمایندگان باید نعمت خدا را که این میدان را به آنها داده است، قدر بدانند و با هم با محبت و برادری همکاری کنند تا با قدرت و قوت بتوانید آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را محقق کنند.

خطیب جمعه شهر قزوین با اشاره به در پیش بودن روز جهانی رفع تبعیض‌نژادی گفت: امروز آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها و در حالت کلی همه مستکبران و جنایتکاران عالم به وسیله رژیم منحوس غصبی صهیونیستی با هم نمایشگاهی را در غزه به راه انداخته‌اند، این نمایشگاه هنر و تمدن غرب است، این نمایشگاه غربی‌ها، مادی‌گرایان، مخالفان دین و ایمان و مستکبران عالم را در دنیا رسوا کرد.

عابدینی اضافه کرد: در گذشته‌ها وقتی سخن از غرب به میان می‌آمد، برخی افراد تصور می‌کردند در غرب خبری است و گویا تمدن را در آنجا جست‌وجو می‌کردند اما امروز همه می‌دانند در غرب چه خبر است، آن خبر شامل قتل عام، استفاده از ابزار و سلاح گرسنگی برای کشتن نوزادان، زنان و مردان بی‌پناه است.

وی ادامه داد: آن تمدن به معنای ویران کردن دانشگاه‌ها و به آتش کشیدن داروخانه‌ها و در نتیجه بدون دارو گذاشتن بیماران و مرگ آنهاست، اینها معنای تمدن غرب است، امروز خدا غربی‌ها را این‌گونه رسوا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: خدای متعال می‌فرماید هر کس با خدا ارتباط بیشتری دارد، هر کس بهتر به بندگان خدا خدمت می‌کند، هر کس خودش اهل کرامت انسانی و شخصیت معنوی است و دیگران را در کرامت انسانی و شخصیت معنوی یاری می‌کند، اینها ارزش دارند، اینها در مقابل تبعیض‌نژادی غرب هستند، ما باید این معارف نورانی را قدر بدانیم.

عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز ملی شدن صنعت نفت افزود: مرحوم آیت‌الله کاشانی گفتند پایه‌های اقتصادی خود را طوری بگذاریم که احتیاج به درآمد نفت نداشته باشیم؛ مطلبی که بارها در فرمایشات رهبر حکیم انقلاب هم شنیده‌ایم که آیت‌الله کاشانی آن زمان در این فکر بود که باید مستقل بوده و وابسته به درآمد نفت نباشیم.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم فرهنگ مقاومت در یمن کاری می‌کند که دلاوران یمن به داد مردم غزه می‌ رسند، خیلی باید بابت این مسئله خدا را شکر کنیم، این مقاومت اسلامی که هر روز پیشرفت می‌کند.

وی همچنین به فرارسیدن سالروز رحلت یادگار امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: مرحوم حاج‌سید احمد خمینی بعد از رحلت امام راحل با تواضع خدمت رهبر معظم انقلاب رسید و با ایشان بیعت کرد و نشان داد ما پای کار شما هستیم و نشان داد راه امام خمینی (ره) را در رهبر انقلاب می‌بینند.

کد خبر 736433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.