مسئولان اقدامات خود در تحقق شعار سال را تشریح کنند

امام جمعه تیران و کرون گفت: مسئولان کشور در رده‌های مختلف اقدامات خود در تحقق شعار امسال برای مهار تورم و رشد تولید را برای مردم تشریح کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام حسین رشیدیان امروز _ جمعه بیست‌وپنجم اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه تیران به شعار امسال اشاره و اظهار کرد: مسئولان در رده‌های بالا تا پایین اقدامات و تصمیمات دستگاه خود را برای تحقق رشد تولید و مهار تورم تبیین کنند.

وی افزود: معیشت مردم و رشد اقتصادی در حال حاضر از اهمیت خاصی برخوردار بوده و همواره مورد تاکید قرار گرفته که باید برای آن مسئولان در سه قوه کار کنند.

امام جمعه تیران و کرون با اشاره به ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت، تصریح کرد: بیشترین نعمت نفت در اختیار ایران قرار دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و فصلی باید از این ظرفیت برای رشد کشور استفاده کرد.

حجت الاسلام رشیدیان ادامه داد: تقویت زیرساخت‌ها و حمایت از تولید منجر به رشد تولید و حل مشکلات کشور و افزایش رضایتمندی می‌شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد خانواده‌ها سخت شده، خاطرنشان کرد: مسئولان تصمیم سازی‌های خوبی در این سال‌ها انجام داده‌اند که دستاوردهای آن در دهه‌های آینده دیده می‌شود اما اقدامات کوتاه مدت برای گذر از این وضعیت باید گزارش شود.

حجت الاسلام رشیدیان اضافه کرد: مردم در سختی زندگی می‌کنند که یکی از این اقشار طلاب هستند که با وجود تأهل و فرزند شرایط اقتصادی سختی دارند و نیاز به حمایت است.

امام جمعه تیران و کرون به تشکیل دوازدهمین مجلس شورای اسلامی با انتخاب افراد جدید اشاره کرد و اذعان داشت: رهبر انقلاب خطاب به مجلس جدید خواستار توجه به نکات زیادی شدند که از جمله آن دوری از تفرقه و کار برای مردم بود.

وی ادامه داد: باید برای مردم کار کرد و تفرقه و سخنان تفرقه‌آمیز به بدنه جامعه آسیب می‌زند و موجب بهره برداری دشمن می‌شود که باید از این رفتارها دوری کرد.

حجت الاسلام رشیدیان به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و یادآور شد: از فرصت‌های معنوی این ماه بهره ببریم و سعادت دنیا و آخرت را برای خود و جامعه به وجود آوریم.

وی اضافه کرد: این فرصت‌های معنوی به زودی می‌گذرد و اطمینان خاطری برای وجود آن در تمام عمر نیست چرا که گاهی فرصت‌ها زود به پایان رسیدن و مرگ ما فرا می‌رسد.

کد خبر 736431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.