مردم بیرگان حرفی جز مطالبه و حق خودشان ندارند/ زمین‌های تصرف شده منبع درآمد مردم بوده است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: مردم بیرگان حرفی جز حق و مطالبات خودشان ندارند به جای فشار بر این مردم باید. به کارخانه‌های فشار آورد که حق این مردم را ضایع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امروز _ جمعه بیست و پنجم اسفند _ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، با اشاره به مطالبات مردم منطقه بیرگان اظهار کرد: این مردم حرفی جز حق و مطالبات خودشان ندارند به جای فشار بر این مردم باید به کارخانه‌هایی فشار آورد که حق این مردم را ضایع کردند.

وی افزود: این مردم به نان شب خود محتاج هستند و این زمین‌های تصرف شده منبع درآمد این مردم هستند، آب منطقه‌ای اگر نمی‌توانست مطالبات آن‌ها را پرداخت کند، چرا از آنها زمین گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: سعی شود بهار نوروز به بهار دل‌ها و بهار معنوی تبدیل شود و مراقب شود که در ایام حرمت ماه مبارک رمضان خدایی ناکرده شکسته نشود.

حجت‌الاسلام نکونام عنوان کرد: ماه مبارک رمضان در پیشگاه خداوند دارای عظمت زیادی است و رفتار ما در ایام مبارک باید جوری باشد که لذت توبه، مناجات و عبادت از ما گرفته نشود که دوری از خداوند بدبختی به معنای واقعی کلمه است.

وی اضافه کرد: مؤمن هم راکع و ساجد است و هم قائم در جامعه یعنی علاوه بر عبادت فردی باید حضور فعال و کنشگر در جامعه داشته باشد و این هم لازمه تقوای فردی و هم تقوای سیاسی است.

حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: تغییر تاریخ هجری شمسی به شاهنشاهی توسط دستگاه پهلوی همانند ترویج بی‌حجابی و مشروبات الکلی در راستای زدودن اسلام از این کشور بود.

وی با اشاره به اتفاقات غزه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به وحشی‌گری‌های که انجام می‌هد می‌بالد و متأسفانه سازمان‌های بین‌المللی نظاره‌گر بر این جنایت‌ها چشم بسته‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: این جنایت‌ها جز رسوایی برای رژیم صهیونیستی آورده دیگری نخواهد داشت و به حول قوه الهی غزه پیروز خواهد شد.

کد خبر 736427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.