دیدارهای پلی‌آف والیبال قابل پیش‌بینی نیستند

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: مسابقات پلی‌آف قابل پیش‌بینی نیستند اما با تمام وجود بازی می‌کنیم و اگر بازیکنان عملکرد امروز را داشته باشند، برنده روز شنبه نیز می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عبدالرضا علیزاده بامداد امروز _جمعه بیست‌وپنجم اسفند_ پس از پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه برابر طبیعت اسلامشهر اظهار کرد: به تمامی هوادارانی که از ارومیه برای تشویق به تهران آمده بودند خسته نباشید گفته و تشکر می‌کنم.

وی افزود: بازی جذاب و خوبی برای هر دو تیم بود و بازیکنان در پنج ست عالی بازی کردند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تیم ارومیه امروز در دفاع و دریافت خوب بود، در سایداوت هم خوب عمل کرد و در نهایت موفق به پیروزی در این مسابقه شدیم.

علیزاده با اشاره به برخی موارد در حین بازی ادامه داد: چند صحنه این دیدار موجب عصبانیتم شد که عذرخواهی خود را اعلام می‌کنم و از داور دیدار نیز متشکرم که با کنترل خود حتی برای چک کردن از جایگاهش پایین آمد.

وی با اشاره به برد تیم والیبال شهرداری ارومیه تصریح کرد: البته هنوز چیزی تمام نشده و بازی بعدی هم است چرا که تیم طبیعت تیم دوم لیگ و خیلی خوب است.

علیزاده با ابراز امیدواری در خصوص برد مجدد در دیدار روز شنبه با طبیعت خاطرنشان کرد: مسابقات پلی‌آف قابل پیش‌بینی نیستند اما با تمام وجود بازی می‌کنیم و اگر بازیکنان عملکرد امروز را داشته باشند، برنده روز شنبه نیز می‌شویم.

کد خبر 736362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.