در اطعام مهدوی یاری‌گر مددجویان باشید / پیش‌بینی توزیع ۳۰ میلیون پرس غذای گرم در جشن رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: توزیع ۳۰ میلیون پرس غذای گرم و فعالیت ۸ هزار آشپزخانه با محوریت مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های بسیج، مساجد و هیئت مذهبی در برنامه اطهام مهدوی پیش‌بینی می‌شود.

حبیب‌الله آسوده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشن نیکوکاری هر سال در مدت زمانی مصادف با تأسیس کمیته امداد در سراسر کشور با هدف ترویج خیر و احسان و جذب کمک‌های مردمی برای محرومان و نیازمندان در آستانه سال جدید برگزار می‌شود.

وی افزود: این نهاد در آستانه سال جدید برای تأمین بسته‌های معیشتی و پوشاک و لوازم ضروری خانواده‌های نیازمند و جذب کمک‌های خیران، در سراسر کشور پایگاه‌هایی را در مدارس و میعادگاه نماز جمعه در شهرستان‌ها و استان‌های برپا می‌کند و در همین راستا مراکز نیکوکاری آماده جذب کمک‌های مردمی می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) درخصوص روش‌های مشارکت در این پویش بیان کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ برای جذب کمک‌های مردمی و کد دستوری #۱۲* برای سهولت بیشتر در اهدای کمک‌ها از طریق تلفن همراه در نظر گرفته شده است؛ همچنین خیران می‌توانند از طریق سایت کمیته امداد به آدرس Emdad.ir کمک‌های خود را پرداخت کنند.

آسوده افزود: از نیکوکاران درخواست می‌شود کمک‌های غیرنقدی خود را که پوشاک و کفش است، با رعایت کرامت و موضوعات بهداشتی ارائه کنند و تا جای ممکن کمک‌ها به صورت نقدی پرداخت شود.

وی با بیان اینکه جشن رمضان از اول ماه رمضان تا پایان این ماه در قالب پویش «اطعام مهدوی» برگزار خواهد شد، گفت: توزیع ۳۰ میلیون پرس غذای گرم و فعالیت ۸ هزار آشپزخانه با محوریت مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های بسیج، مساجد و هیئت مذهبی در برنامه اطهام مهدوی پیش‌بینی می‌شود که کمیته امداد وظیفه پشتیبانی از این برنامه را برعهده دارد و تمام کمک‌هایی که در اطعام مهدوی جمع‌آوری می‌شوند از سوی کمک‌های مردمی است.

کد خبر 736354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.