آغاز توزیع میوه تنظیم بازار شب عید سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان از آغاز توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سید محمدرضا سیدحسینی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان به منظور تأمین کالاهای اساسی شهروندان تا کنون بیش از ۲ هزار تن کالاهای اساسی از طریق نمایشگاه‌های بهاره و فروشگاه‌های معتبر در سطح استان در حال توزیع است.

وی عمده کالاهای اساسی را شامل برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت گوساله منجمد برشمرد و افزود: کار توزیع این کالاها از نیمه دوم اسفند آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در رابطه با توزیع میوه شب عید خاطرنشان کرد: توزیع سیب درختی، پرتقال و خرما ویژه تنظیم بازار بخ میزان ۱۷۰ تن از روز شنبه بیست‌وششم اسفند در سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

سیدحسینی تصریح کرد: در مناطق روستایی و عشایری نیز کالاهای اساسی از طریق تعاونی‌های مصرف روستایی و عشایری با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و غیرقانونی، پیشنهاد و یا شکایت می‌توانند مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ برای رسیدگی اعلام کنند.

کد خبر 736328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.