با اتمام انتخابات، فصل تعامل و همدلی آغاز شده‌ است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات به پایان رسید و هم‌اکنون فصل تعامل و دوستی برای پیشرفت و آبادانی استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده امروز _پنجشنبه، بیست‌وچهارم اسفند _ در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: این استان هم با مشارکت بالای ۶۵ درصدی و هم در سلامت و تأمین امنیت انتخابات افتخار آفرید و باید سعی شود که شیرینی انتخابات را به‌کام همدیگر تلخ نکنیم.

وی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند در سه حوزه انتخابیه استان، افزود: انتخابات امسال در استان با وجود نامزدها و هواداران و مردم فهیم، همیشه در صحنه و وفادار انقلاب از هر طیف و گروه و شهرستان و حوزه انتخابیه و طرفدار هر نامزدی اعم از آنهایی که رأی آوردند و نامزدهایی که منتخب نشده‌ اند همه افتخار و امید و مایه سربلندی بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشارکت مردم در ستادهای نامزدهای انتخابات مجلس بی‌نظیر بود و مسئولان استان‌های دیگر با دیدن کلیپ‌های انتخاباتی مردم استان ما غبطه می‌خورند و در مورد آنها صحبت می‌کردند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در پای صندوق رأی را برگ‌زرینی دیگری بر افتخارات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بود، تصریح کرد: باید اول از همه نامزدهای انتخابات مجلس تشکر کرد و از دست‌اندرکاران انتخابات در سطح استان و به کسانی که مردم را تشویق کردند که پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، هم تبریک می‌گوئیم و هم سپاسگزاری می‌کنم.

احمدزاده خاطرنشان کرد: مدیران در ایام تعطیلات نوروز استان را ترک نکنند تا کار خدمات‌رسانی به مردم تعطیل نشود، باید کشیک دستگاه‌های خدمات‌رسان مشخص شوند و همه مدیران باید در تعطیلات نوروز پای‌کار باشند.

وی افزود: روزهای خوبی گذشت و روزهای خوشی هم در پیش است، همه دستگاه‌های خدمات‌رسان، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در ایام نوروز پای‌کار باشند.

مقام عالی اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد مراقب باشند که عابر بانک‌ها سالم و فعال باشند، گفت: شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری یاسوج به دلیل گردشگرپذیر بودن بیش از شهرداری‌های دیگر پای کار باشد.

کد خبر 736308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.