صفحه اختصاصی «مسجد، پایگاه قرآنی» خراسان جنوبی رونمایی شد

صفحه اختصاصی «مسجد، پایگاه قرآنی» استان خراسان جنوبی در شورای فرهنگ عمومی استان با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان جنوبی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، صفحه اختصاصی «مسجد، پایگاه قرآنی» استان امروز _ پنجشنبه بیست و چهار اسفند_ در شورای فرهنگ عمومی استان با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان جنوبی رونمایی شد.

استاندار خراسان جنوبی در شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: در شیوه نامه جدید شورای فرهنگ عمومی استان جای حوزه ایثار و شهادت خالی است که باید لحاظ شود.

وی ادامه داد: در شیوه‌نامه جدید تعداد اعضا افزایش زیادی داشته که این مساله بر کیفیت بخشی اجرای برنامه‌ها تأثیر منفی خواهد گذاشت.

قناعت با اشاره به غیبت برخی از اعضای شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها بیان کرد: علت غیبت مدیران و دستگاه‌های اجرایی که سال گذشته در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستان‌ها حضور پیدا نکردند باید پیگیری و به آنان تذکر داده شود.

حجت الاسلام علی محقی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح مسجد پایگاه قرآن در مساجد (تلاوت مجلسی قرآن در مساجد) صفحه اختصاصی این طرح تهیه شده که در این صفحه قاریان استان که تمایل به همکاری در این طرح دارند به راحتی می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی افزود: همچنین کانون‌های مجری این طرح می‌توانند از قاریان ثبت‌نام‌کننده در این طرح جهت حضور در برنامه مسجد خود از طریق سامانه دعوت کرده و تمام گزارشات برنامه‌های اجرایی خود را در این سامانه ثبت کنند.

حجت‌الاسلام محقی بیان کرد: ضمن مشاهده دستورالعمل اجرای طرح، مشاهده قاریان مجری طرح و مساجد مجری در این سامانه قابل رؤیت و ارزیابی عملکرد قاریان نیز در این طرح قابل انجام می‌باشد.

دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح هر مسجد پایگاه قرآن در ۱۹۴ کانون فرهنگی هنری مسجد استان، خاطر نشان کرد: طرح مسجد پایگاه قرآن پیرو فرمایشات رهبر معظم رهبری در خصوص اینکه مساجد به پایگاه قرآن تبدیل شوند در سطح کانون‌ها در حال اجرا است.

کد خبر 736304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.