مدیران در اجرای مصوبات و بخشنامه‌ها اهتمام جدی داشته باشند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی و دبیر شورای اداری استان با اشاره به برگزاری ۶ جلسه شورای اداری استان در سال‌جاری گفت: شورای اداری آذربایجان غربی در سال‌جاری با ۲۹ مصوبه و درصد تحقق بالای ٧٠ درصد به فعالیت پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی رزازی امروز _پنج‌شنبه بیست‌وچهارم اسفند_ در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی، با بیان اینکه شهرستان‌های اشنویه، ارومیه و میاندوآب بیشترین جلسات شورای اداری شهرستان‌های استان را در سال ۱۴۰۲ داشته‌اند، اظهار کرد: در سال‌جاری ۱۳۲ جلسه شورای اداری در سطح استان برگزار شده که در این جلسات، ۶۸۹ مصوبه با میانگین اجرای ۹۶ درصدی داشته‌ایم.

وی همچنین با اشاره به ساعت کاری ادارات استان در ماه مبارک رمضان، افزود: بنا به دستور مقام عالی استان، ساعت شروع به کار ادارات در ماه رمضان به صورت شناور از ۷:۳۰ الی ۸:۳۰ و ساعت خاتمه از ساعت ١٥ الی ١٦ تعیین شد که مدیران می‌بایست طبق ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات ۶ کشوری رعایت قانون ۴۴ ساعت کار در هفته را مد نظر داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی به ابلاغ بخشنامه استفاده بهینه از انرژی در دستگاه‌های اجرایی استان نیز اشاره کرده و گفت: ادارات آذربایجان‌غربی تدابیر لازم برای هوشمندسازی در راستای اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه از انرژی در فصول گرم سال را پیش بینی کنند.

رزازی همچنین با اشاره به تاکید ریاست محترم جمهور و مقام عالی استان در راستای جوان سازی دولت و استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان اضافه کرد :۶ طرح شهید زین‌الدین در راستای جذب و بکارگیری نیروهای جوان، انقلابی، مؤمن و کارآمد در ۸ دستگاه اجرایی استان، با ثبت نام از ۲۰ تا ۲۹ اسفند ماه سال جاری آغاز شده و آزمون آن در خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد ادارات و مجتمع‌های اداری در شهرستان‌های جدیدالتاسیس استان، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی، اهتمام ویژه برای ایجاد ادارات و مجتمع‌های اداری در شهرستان‌های استان داشته باشند.

کد خبر 736295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.