سهم استان مرکزی از طرح مردمی کاشت ۱۶ میلیون اصله نهال و بذر است

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سهم استان در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت،در چهار سال کاشت ۱۶ میلیون اصله نهال و بذر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله، پاسدار محمد گودرزی‌مقدم پیش از ظهر امروز در مراسم درختکاری که با حضور ۳۰۰ نفر از بسیجیان در مرکز آموزش امام علی (ع) شهر اراک برگزار شد، اظهار کرد: در این راستا ۲۰۸ هکتار زمین در استان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت افزود: این پویش از هشتم اسفندماه در استان آغاز شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سهم استان در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، در چهار سال کاشت ۱۶ میلیون اصله نهال و بذر است.

گودرزی مقدم با بیان اینکه توسعه فضای سبز مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهرداری‌ها، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی فرمان رهبر معظم انقلاب را در این زمینه لبیک گفتند و کاشت یک میلیارد درخت در سطح کشور برنامه‌ریزی شد.

وی از پای کار بودن سپاه استان در این طرح ملی خبر داد و افزود: در این طرح ملی در قالب بسیج مسئولیت داریم که در کنار منابع طبیعی سهم استان را در این طرح محقق سازیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه درختکاری یک رسالت برای بسیج و سپاه بوده و آن را وظیفه خود می‌دانیم گفت: در رده‌های مختلف سپاه استان کاشت درختان مثمر در دستور کار قرار گرفته است و در عرصه‌های طبیعی با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج کاشت نهال غیر مثمر در حال انجام است.

کد خبر 736292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.