نگاه واحد به شهر، زمینه ساز ارائه خدمات مطلوب و بهینه‌تر به شهروندان می‌شود

شهردار اراک گفت: نگاه واحد مدیران به شهر و مدیریت آن، زمینه ساز ارائه خدمات مطلوب و بهینه‌تر به شهروندان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی پیش از ظهر امروز _پنجشنبه بیست و چهارم اسفند_ در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان استانی و شهری اظهار کرد: نگاه واحد مدیران و مسئولین به شهر یا همان شهر محوری که شهروند محوری را نیز به همراه دارد، زمینه ساز ارائه خدمات مطلوب و بهینه‌تر به شهروندان می‌شود.

وی از تمامی شهروندان و همچنین نهادها و دستگاه‌های اجرایی خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادهای سازنده در حوزه مدیریت شهری، مجموعه شهرداری اراک را در ارائه خدمات به شهر و شهروندان همراهی کنند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه که با مدیران دستگاه اجرایی خدمات رسان آب و فاضلاب، توزیع برق، گاز، خطوط لوله و مخابرات و نفت منطقه مرکزی و همچنین مدیر ارتباطات زیرساخت استان که با همراهی حسین زندیه وکیلی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری، علی نجفی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز وابولفضل فرجی مدیر اداره درآمد شهرداری برگزار شد، پیرامون همکاری‌های فی‌مابین که مهم‌ترین آن جابجایی تأسیسات در پروژه‌های شهری بود، بحث و هم اندیشی شد.

در این نشست مقرر شد که شهرداری اراک طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و بر اساس ماده دو قانون درآمد نسبت به انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان اقدام و ذیل این تفاهم نامه نسبت به همکاری در خصوص مباحث شهری و خدمت به شهر و شهروندان اقدام کند.

کد خبر 736291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.