اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، جاور صفاری اظهار کرد: با توجه به حجم سفر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقا ضریب ایمنی، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای بیست و هفتم و بیست و نهم اسفند ۱۴۰۲ و روزهای یکم، چهارم، نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین سال ۱۴۰۳ در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور اردبیل - آستارا و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای بیست و هفتم و بیست و نهم اسفند ۱۴۰۲ و روزهای دهم تا سیزدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در محور آستارا - اردبیل و بالعکس ممنوع است.

صفاری گفت: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش‌بینی شده است، ضمن اطلاع‌رسانی نسبت به عدم اجرای محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.

کد خبر 736269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.