مجتمع آب درمانی در قم افتتاح می‌شود

معاون فنی عمرانی شهرداری قم: پروژه مجتمع آب درمانی با دو استخر مجزا راه اندازی می‌شود.

عباس حلوا‎یی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: پروژه ساختمان شورای اسلامی شهر با متراژ حدود ۵ هزار زیربنا و قراردادی بالغ بر ۴۰ میلیارد اجرایی شده است.

وی ادامه داد: محوطه ضلع غربی، ‎ شمالی و‎ جنوبی ساختمان، عملیات مکانیکی و برقی و موتور‎خانه ساختمان تکمیل و راه اندازی شد وعملیات فضا سازی محوطه نیز به اتمام رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم بیان کرد: سالن جلسات این مجموعه دارای معماری خاص است که اجرای آن قدری زمان بر شده که به زودی به اتمام می‌رسد.

حلوایی زاده با اشاره به مجتمع آب درمانی در همین بلوار گفت: قرارداد پروژه فرهنگی و ورزشی آب درمانی با ۹۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با بخش خصوصی منعقد شد است.

وی با تاکید بر این پروژه یادآور شد: دو استخر همزمان با سانس‌های متفاوت طراحی شده و در حال حاضر اجرای سازه‌های لگن در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال تجهیزات مورد نیاز را تأمین کرده و این پروژه را به زودی افتتاح کنیم.

کد خبر 736263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 0
    لطفا یه فکری به حال مکانیکی ها تو شهرقم بکنیدهرپنج متر یک مکانیکی زدن امروز که جمعه است ۷ صبح از سر صدا بیدار شدیم بعضیها حتی جمعها هم ول کن کار نیستن