افتتاح خانه یاریگران زندگی با اعتباری بالغ بر ۲۰‌میلیارد ریال

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از افتتاح خانه یاریگران زندگی با اعتباری بالغ بر ۲۰‌میلیارد ریال در زمینی‌ به مساحت ۲ هزار مترمربع و زیربنای ۷۰۰‌متر مربع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید جمال وزیری محبوب، امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم اسفند_ در آیین افتتاح خانه یاریگران زندگی استان سمنان اظهار کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و زیربنای ۷۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: از مجموعه خانه یاریگران زندگی به منظور برپایی اردوهای یک‌روزه و توانمندسازی دانش آموزان استفاده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: امروز باید از سلطه گری آموزش صفر فاصله گرفته و فرزندانمان را در مدرسه احتیاج آموزش دهیم که این مکان به همین منظور و آشنایی با پیامدهای اعتیاد احداث شده است.

وزیری محبوب تصریح کرد: آموزش سرآمد اساس توسعه منابع انسانی و به عنوان سنگر دفاع در برابر جنون تکنولوژی، تامین کننده آینده نظام و زمینه ساز تربیت نیروی انسانی است.

خانه یاریگران زندگی استان سمنان «ویژه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی» با حضور استاندار سمنان و با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و تعامل اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به بهره برداری رسید.

کد خبر 736261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.