اجرای طرح نوروزی جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان سمنان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از اجرای طرح نوروزی جمع‌آوری معتادان متجاهر، پیشگیری از اعتیاد و جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، جعفر معینیان، امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم اسفند_ در آئین افتتاح خانه یاریگران زندگی استان سمنان اظهار کرد: طرح نوروزی جمع‌آوری معتادان متجاهر، پیشگیری از اعتیاد و جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر در فروردین ۱۴۰۳ در استان اجرایی خواهد شد.

وی افزود: خانه پیشگیری و همان یاریگران زندگی، برای دانش‌آموزان و خانواده آنها در سراسر استان سمنان تأسیس شده است که با تخصیص اعتبارات در سایر شهرستان‌های استان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان خاطرنشان کرد: خانه یاریگران زندگی از اتاق‌های مشاوره، آموزش، بازی برای کودکان و نوجوانان و نمایشگاه برخوردار است.

معینیان تصریح کرد: ارائه آموزش‌های ترویجی و برگزاری فعالیت‌های اردویی، هنری و ورزشی ویژه دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های این مجموعه است.

به گزارش ایمنا، خانه یاریگران زندگی استان سمنان «ویژه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی» با حضور استاندار سمنان و با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و تعامل اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 736256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.